mandag 24. mars 2008

Den minste scrapperen i huset her... :D

Jada.. Går nok i sin mors fotspor ;)
For det bar opp på scrappepulten til mamma på fredag. Jeg fant frem litt forskjellig hu kunne velge i ,og jammen.,, Hu begynte tegne og trykke tingpå plass.
Jeg festet gluedots på baksiden av hver ting og bare passa på så det ikke skulle komme helt på hode eller halvveis på utsiden av arket. Dabber var moro.


Og hu hamret løs på prosjektet sitt,men fant oxo ut at den var super fin som lipgloss og rouge :D det var behov for en vask etter seansen for å si det slik :D
Til slutt var hu nok fornøyd for da gikk hu vekk fra hele prosjektet. Da hadde jeg akkurat satt gluedots bakpå de hvite fulgene så klatta de på slik ca der hu hadde lagt de første ganga hu valgte dem.
Synes ikke resultatet er så værst men blir nok ikke hengende på veggen tror jeg ;D

Det flotte resultatet :D

2 kommentarer:

*Camilla* sa...

Kjempe imponert jeg! :-) Går nok i sin mors fotspor ja!!

Wenche sa...

hihi, så flott Lo hun har laget da. Og veldig ivrig scrapper, det må jeg si. Godt disney-cutsene kom til nytte ;-)