søndag 16. mars 2008

ligaen er igang..

Ligaen har startet. Jeg var veldig lenge i tvil om jeg ville være med eller ikke.. Da det har gått i ett medkonkuranser siden september.
Da var det stafett. når den suttet ble det liga.. Der kom jeg til finalerundene, da den var ferdig var det en liten juleferie. Rett etter nyttår startet krigen opp. Den holdt på til nå forje uke, samtidig som jeg var med på stafetten i februar. så blitt mange konkuranser etter hverandre.
Men det har da enda blitt slik at skal jeg få gjort no så trenger jeg oppgaver, og da er konkuransene knall.
Synes kanskje det er litt tregt med en oppgave i uka, men jeg forstår godt de som har anna å gjøre og synes det holder med en.. Ikke alle sitter alene hjemme hver kveld som meg og har allverdens tid.

Første oppgava var hvertfal å scrappe en vårlig lo. + hjerte blomst en rundig elleren stjerne og det skulel være grønt på loen... Her er min versjon av oppgava og jeg vant avstemingen :D veldig moro

2 kommentarer:

inger synnøve sa...

nydelig LO.flotte farger og flott oppsett.du er bare knallflink så du fortjener alle stemmene du får:):):)

Wenche sa...

Denne LOen er så skjønn. Får skikkelig vårstemning av den.