fredag 13. juni 2008

Jeg og KKK vant ... sammen :D

så moro... og spesielt og dele seieren med kkk som er designer sammen emd meg på scraphaugen...det var jo bare så arti.. :D
og det var såå jevnt... vi endte med en sier vær i avstemingene og en delt seier i den siste... med 44 stemmer hver... utrolig moro.. og spennende... måtte gå fra hele datan her.. orket ikke se på en gang... så gratulerer kkk og hurra for oss... mange mnd konkuranse er nå over... og vi klarte det!!!



og wenche... tuuusen takk for at fikk låne bilde av deg til oppgave 3... *klem*



nå blir det nok litt pause på konkuranse fonten for meg.. har nå gått i ett siden september... så får vente til en evt stafett igjen... :D moro for all del.. men tror jeg trenger få scrappe litt på egenhåndoxo. ikke bare ha oppgaver hengende over meg til en hver tid.. og forhåpentligvis kommer sola frem igjen snart oxo så en kan være ute litt og slik... men design oppgaver og andre hemmeligheter er det jo så får da laga litt :D

4 kommentarer:

alvdal sa...

Hei
gratulerer
Kjempekult


Hilsen
Ryggknekking og massasje onsdag kveld

alvdal sa...

Og så var det det med dager da.
torsdag kveld så klart.

Men.
Du kan dette med scrapping og maling -- kjempeimponert

hilsen
Alvdal

Beate sa...

Gratulerer så mye! Du er veldig flink til å scrappe så det er ikke så rart du vant. :)

Kine sa...

Ja gratulerer så masse:)
kjempe flotte bidrag du leverte, som alltid:D