fredag 20. juni 2008

tagget

I have been taged of Hilde.. http://hildesboble.blogspot.com/
Here are the rules:The rules of the game get posted at the beginning.
Each player answers the questions about themselves.At the end of the post, the player then tags 5-6 people and posts their names,then goes to their blogs and leaves them a comment,letting them know they’ve been tagged and asking them to read your blog.
Let the person who tagged you know when you’ve posted your answer.
1) TEN YEARS AGO I: gikkjeg på ungdomsskolen. jobbet i en video butikk og hadde min første kjæreste. :)
2) 5 THINGS IN TODAYS "TO DO" LIST: vaske dusje. leke med natalie. middag. ja.. igrunnn det vanlige..
3) SNACKS I ENJOY: potetgull
.4)THINGS I WOULD DO IF I WAS A MILLIONAIRE: ikke så mye anna enn det jeg gjør i dag.. bare ikke tenkte på "tenk om vaskemaskina ryker"
5)PLACES I HAVE LIVED: elverum, sandefjord, revetal
I now pass this to: inger, kine, anne, tanja, reidun.

3 kommentarer:

annes paperfun sa...

Har ikke fått med meg at du har fått blogg :0)
Litt fersk i denne blogg verdenen..
Men jeg legger deg til lista mi om det er ok ...her må jeg jo følge med
så mye fint som du lager...klem

annes paperfun sa...

En lørdagsklem til deg :)
og jeg har tagget deg ..ta en titt i bloggen min :o)...

Kine sa...

blæh...ja da har jeg tatt den, liker egentlig ikke sånne tagge-dingser hehe. hadde i grunn lyst til å holde bloggen min rein for annet enn scrapperier hehe:p
men der ødela du den idyllen...haha:p